Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: LOI Leids Oplichtings Instituut

A.L. Henskens

Enthousiast cursus HBO Photoshop aangevraagd via het stap-budget. Groot in de cursusinformatie: geen bijkomende kosten.
Bij het openen van het digitale portaal vóór aanvang van de cursus blijk je toch een abonnement bij Adobe nodig te hebben ten bedrage van meer dan €60 per maand. Dat is duurder dan die hele LOI-cursus.
LOI weigert ontbinding op grond van inschrijfdatum. Maar op de inschrijfdatum kon ik nog niet weten van de extra kosten, omdat de startdatum pas een maand later was. Ik vraag ontbinding op grond van dwaling (onjuiste voorstelling van zaken). Daarnaast heb ik wettelijk recht op ontbinding van de overeenkomst, eventueel met doorberekenen van onkosten. Deze informatie kreeg ik van de juridische afdeling van de Consumentenbond. Maar LOI reageert nergens meer op. Mailen of bellen heeft geen zin. Medewerkers klantenservice melden dat mijn klacht ligt bij een “senior”. Mooie manier om klanten af te houden en met een kluitje in het riet te sturen.
Krijg ook geen enkele toezegging wanneer ik dan wél reactie krijg.
Waardeloze instelling!!!

Ik wil dat uiterlijk 14 juli schriftelijk wordt bevestigd dat de overeenkomst ontbonden wordt zonder kosten.
Ik heb nog een keer te horen gekregen dat het bij de senior ligt. Maar ik denk dat ze meer personeel zetten op het binnen harken van nieuwe cursisten dan op een fatsoenlijke klachtenafhandeling. Wat een slecht bedrijf!!!!

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste A.L Heskens,
    U geeft aan dat u de opleiding herroepen heeft maar dat dit niet geaccepteerd wordt. Ik begrijp dat u hier verbaasd over bent.
    Op dit moment ligt het verzoek bij onze collega's. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk voor u op te pakken en te beoordelen.
    Mark. Loi webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?