Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Maandenlang wachten op antwoord examenbureau

content Opgelost
maartje

Zojuist via klachtenkompas te horen gekregen dat mijn scriptie is goedgekeurd. Heel fijn!

Maar nu zit ik nog met het probleem van de afstudeerzitting.

Ik heb afgelopen oktober een mail naar het examenbureau gestuurd met het verzoek of ik deze zitting via Skype mocht afleggen omdat ik in Engeland woon. Al meerdere keren gevraagd of er iets over bekend was en kreeg steeds maar te horen dat ze ermee bezig waren. We zitten nu in januari en ik heb hier nog steeds geen antwoord op.

Gezien het feit dat mijn scriptie nu helemaal af is, zou het toch wel heel fijn zijn als het examenbureau mij kan laten weten of ik de zitting via Skype kan doen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw van Sandwijk,

Bedankt voor je bericht.

Het verzoek om de zitting te volgen via SKYPE ligt momenteel bij de examencommissie ter goedkeuring.

Wij willen je vriendelijk vragen om dit nog even af te wachten. Je wordt zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld van het genomen besluit.

Het portfolio is overigens in goede orde ontvangen door het examenbureau!

Wishal, LOI Webcare

maartje

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?