Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: modules kan je niet activeren waardoor je niet verder kan studeren

Bred

Ik doe een thuisstudie van LOI. Ik mag 5 modules per keer openen. Elke keer als ik een module afrond, kan ik een nieuwe module activeren. Maar wat is er nu aan de hand? Ik heb inmiddels 4 modules afgerond. Slechts 1 is daadwerkelijk in mijn module-overzicht op afgerond gezet. Voor die andere 3 afgeronde modules kan ik dus geen nieuwe openen. Dat terwijl ik in mijn resultaten een akkoord voor deze modules heb. Ik heb inmiddels drie keer gemaild met de instelling en 1 keer gebeld en heel lang moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Het resultaat van mijn belletjes is dat ik nu wel reactie op mijn 3 mails heb, maar mijn modules staan nog steeds niet op afgerond. Wat ontzettend jammer is dit en erg frustrerend. Hierdoor wil ik eigenlijk stoppen en dus zeker ook mijn betalingen. Het systeem is ontzettend slecht en werkt dus niet. Kan ik mijn studie stoppen? Ik ben in december begonnen en het heet de verkorte opleiding zorg en welzijn mbo niv2.

Het bedrijf moet in mijn module-overzicht mijn modules waar ik een akkoord voor heb gekregen op 'afgerond' zetten, zodat ik nieuwe modules kan kiezen en activeren.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Koerts,
    Wat vervelend om te vernemen dat u niet verder kunt met uw modules gezien de modules niet afgerond worden, terwijl u deze wel afgerond heeft.
    Ik zal u een mail sturen hierover.
    Mark, Loi webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?