Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Na opzegging nog steeds betalen voor een loi opleiding

Vrouw

Afgelopen december heb ik een opleiding bij loi afgesloten, een thuisstudie. Deze was ik ook echt van plan om af te maken, maar achteraf bleek dat het online platform van loi heel slecht is en nergens niks van klopt.
Nou wilde ik mijn thuisstudie opzeggen, maar zeggen ze dat ik nog een jaar door moet betalen voor iets wat ik helemaal niet meer mee doorga. Dit staat overigens ook niet in hun voorwaarden op de site, daar staat dat dat je een MBO van langer dan 12 maanden voortijdig kosteloos kan opzeggen.
Ik wil graag van mij studie af zonder dat ik hiervoor nog moet betalen

Mijn opleiding stop zet, zonder dat er extra kosten in rekening worden gebracht.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw van Straalen,

U bent geïnformeerd over de stopvoorwaarden zoals die vermeld staan in artikel 12 van onze voorwaarden, die terug te vinden zijn op de website. Uw opleiding kan jaarlijks worden stopgezet. Een stopzetting dient uiterlijk twee maanden voor het einde van het lopende studiejaar schriftelijk aan ons kenbaar te zijn gemaakt. Helaas kan ik hier niet van afwijken.

Verder hebben wij niet eerder klachten ontvangen over uw campus, maar ik vind het vervelend om te horen dat u hierdoor niet kan studeren. We helpen u hier graag verder mee. We ontvangen graag voorbeelden wat er volgens u niet klopt, zodat we met u kunnen meekijken. U kunt ons hierover mailen via webcare@loi.nl.

Robin Dullaart
    LOI Webcare

Vrouw
In artikel 12 zou moeten staan dat ik nog 12 maanden door moet betalen maar dat is niet het geval dat is nergens vermeld dus vind ik het erg vreemd dat ik alsnog 12 maanden door zou moeten betalen voor iets waarmee ik gestopt ben

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?