Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Niet ontvangen vakliteratuur

# 195356
AnitaH

Afgelopen september ben ik begonnen met de HBO opleiding Software Developer. Op de betreffende site staat duidelijk dat het Inclusief vakliteratuur (Alle benodigde vakliteratuur is inbegrepen bij het collegegeld. Je hoeft zelf geen boeken meer aan te schaffen.).
Helaas bij het leveren van mijn studiematerialen heb ik maar 1 boek ontvangen. Omdat er vanuit LOI geen actie komt heb ik mijn boeken voor het eerste en tweede vak nu zelf besteld
Ik heb hier een aantal maal over gebeld met de LOI maar zij ondernemen geen passende actie.

Ik wil de verplichte vakliteratuur opgestuurd krijgen. De literatuur die ik inmiddels heb aangeschaft wil ik kunnen declareren.

Beste Anita,

Ik heb je verzoek uitgezet bij onze studieleiding. Zodra ik een antwoord heb kom ik erop terug.

Beste Patricia,

Inmiddels heb ik excuses ontvangen. Graag zou ik op korte termijn ook de boeken tegemoet zien, aangezien ik die nodig heb om verder te studeren.
    Beste Anita,

Ik heb zojuist nog contact gehad met onze studieleiding en het zit toch iets ingewikkelder in elkaar dan we dachten. We doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk een antwoord te geven op je verzoek.

AnitaH
    Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog helemaal niets van jullie ontvangen. 2 weken waarin ik nog meer ben gaan achterlopen met studeren, terwijl ik al weinig tijd heb.
    Ik hoop deze week nog wat van jullie te ontvangen, want zo kan ik niet verder.
    Beste Anita,

Ik ben helaas nog steeds in overleg met de studieleiding en doe mijn uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Excuses voor het ongemak.

Beste Anita,

Ik heb zojuist contact gehad met de studieleiding en we kunnen je volgende week een antwoord geven op je bericht.

AnitaH
    Jullie beseffen wel dat dit inmiddels een maand vertraging heeft opgeleverd voor mij studie?
    Daarnaast tijd en kosten om de boeken aan te schaffen die ik toch echt nodig heb.
    Beste Anita,

We begrijpen dat dit heel vervelend is en doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

Zodra wij een reactie van de studieleiding hebben ontvangen laten we het direct weten. Excuses voor het ongemak.

Beste Anita,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een reactie op je klacht.

Hopende hiermee de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Namens LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?