Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: On behulpzaam

#wildegraagstuderen

Een cursus begonnen en waar de module mee begint miste een boek. Na meerdere malen contact te hebben gezocht bleek dat boek niet meer bij de cursus te passen en zou er een vervangend boek komen. Uiteindelijk na 3 maanden van de 3 maand durende cursus een vervangend boek ontvangen. Echter in de opdrachten verwijst men naar specifieke voorbeelden uit het vorige boek. Los daarvan vond ik persoonlijk lastig om een e begin te maken en heb op meerdere manieren hulp te proberen vragen. Paar maanden na mijn laaste wanhoop vraag kreeg ik een reactie per mail... Waar ik niks mee kon. Nooit meer een studie via loi.

Cursusgeld terug

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Looren de Jong,

Bedankt voor je bericht!

Jammer om te lezen dat je een tijd op een boek heb moeten wachten. Ik kan me voorstellen dat dit voor enige vertraging binnen de opleiding heeft gezorgd.

De opleiding HBO Basisvaardigheden voor het basisonderwijs bestaat uit drie modulen. Het ontbrekende boek had betrekking op één module. De studieleiding heeft in augustus ook een mededeling geplaatst in de module waarin zij aangeven dat studenten alvast van start konden gaan met de andere modulen.

Daar je wel verder kon met de andere twee modulen van de opleiding wil ik je graag tegemoet komen door één maand lesgeld in mindering te brengen. Dit betreft een bedrag van € 309,00. Op dit moment staat er nog een bedrag van € 185,40 open. Dit hoef je dan niet te voldoen en er zal nog een restitutie van € 123,60 plaatsvinden.

Verneem graag of je akkoord gaat met bovenstaand aanbod. Ik ontvang dan ook graag het IBAN-nummer waarop het lesgeld gerestitueerd kan worden middels een bericht aan webcare@loi.nl.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Sharon, LOI Webcare
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Kaia,

De restitutieopdracht voor het bedrag van € 123,60 is aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Naar verwachting staat het bedrag binnen 14 werkdagen op de door jou doorgegeven rekening.

Sharon, LOI Webcare

#wildegraagstuderen
Uiteindelijke oplossing Zeer klein deel van de cursus terugbetaald