Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Ontbrekende delen cursus VWO Nederlands

M.

Na het ontvangen van het hele pakket bleek dat deel 1 en deel 2 van de cursus ontbrak. Dit tot gevolg dat ik geen start kan maken met het versturen van de huiswerkopgave. Na wat telefoontjes en e-mails, kreeg ik van klantenservice een mailtje dat er binnen 3 a 5 werkdagen een reactie komt op mijn klacht. Nu bijna 2 weken later nog steeds geen reactie.

Graag alsnog het ontvangen van de ontbrekende delen en anders een terugbetaling, of gedeeltelijke terugbetaling van het lesgeld. Zonder deze delen heb ik niets aan deze cursus.

LOI Leidse Onderwijsinstellingen
    Geachte mevrouw Verschuren,Naar aanleiding van ons gesprek van zojuist stuur ik u de bevestiging van de door ons gemaakte afspraken. Het pakket dat u afgelopen week betreft de onderbouwstof van het vak Nederlands. Dit heeft u voor uw opleiding niet nodig dus willen wij het graag terugnemen We zullen uiteraard de kosten ervan ook laten vervallen. U kunt het pakket sturen naar ons antwoordnummer:Leidse Onderwijsinstellingen
    ANTWOORDNUMMER 10600
    2300WC LEIDENBewaart u alstublieft het verzendbewijs goed.Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag. Veel succes met het vervolg van uw opleiding.Met vriendelijke groet,Mark van Ginkel
    LOI Webcare
    M.
    Het probleem is goed opgelost en heb de ontbrekende delen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?