Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Oplichting van LOI

anoniem1010

Ik ben zeer ontevreden over de LOI opleiding. Heb er veel geld in gestoken en de materiaal komt niet overeen met de leerstof, geen reactie op me bezwaar over de examenvragen, slechte communicatie. Heb inmiddels mijn propedeuse bijna gehaald op 1 vak na. Ook al enkele vakken uit de vervolgfase, maar ik krijg vrijwel geen mogelijkheid om mijn examen ook in te zien. Omdat ze dit niet digitaal kunnen doen, als ik zoveel betaal vind ik dat ze mij best een kopie van mijn examen mogen toesturen om te zien wat er mis is gegaan. Bij alle reguliere onderwijsinstellingen heb je de mogelijkheid je examens in te kijken en ontvangen je deze ook vaak digitaal. Nu wil ik stoppen met de opleiding die ik bij hun volg, omdat het gewoon een dure grapje is aan worden en op deze manier het gewoon niet verder gaat. Krijg ik als reactie dat dit niet kan en maar 1x per jaar mogelijk (2 maanden van te voren). Ik had het dus in februari moeten doen, want nu kan ik het pas volgend jaar doen (aangezien mijn inschrijving april 2016 was). Dit slaat nergens op! Ik ga niet voor een jaar nog studie betalen die ik niet eens volg en is geen fatsoenlijke klantenservice. Ik wist het toch niet van te voren dat ik wilde stoppen. Heb nog maar eens mails verstuurd dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik stop met betalen. Hopelijk kunnen ze redelijk hierop reageren als ze enig klanttevredenheid willen bereiken.

Stoppen met direct (eventueel opzeg termijn ga ik nog mee akkoord). Heb geen contact getekend, waarbij ik een aantal jaar hier aan vast zit.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?