Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: opzeggen opleiding accepteren.

mb1

Ik wil een opleiding (applicatie- en mediaontwikkeling) opzeggen. Er zit nl. geen mediaontwikkeling in deze opleiding! Onderwijsovereenkomst is van 23 oktober 2017 en opzegging (aangetekend) 10 december 2017. Dat is 48 dagen!
Toch wil het LOI voor 3 maanden!! incasseren. Ik wil betalen voor 48 dagen en niet meer.

Opzeggen opleiding erkennen door LOI per 10 december 2017. Er is 1 maand betaald, blijven over 17 dagen. wat doen we daar mee?

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste M. Boret,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag uw cursistennummer. Zodra wij die hebben ontvangen kunnen wij inhoudelijk op uw klacht ingaan.

Patricia
    LOI Webcare
    120083140
    mb1
    Vandaag heeft het LOI weer 552 euro proberen te incasseren voor een opleiding die 10 december 2017!!! aangetekend opgezegd is. Dit begint verdacht veel op stalking te lijken!
    bedrag is uiteraard gestorneerd, en incasso is geblokkeerd.
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Geachte heer/mevrouw Boret,

Wij hebben de gegevens gecontroleerd en zien dat de communicatie reeds verloopt via onze Klachtenunit. Zo ook aangegeven in onze voorgaande berichten, zal team Webcare en de klantenservice zich niet mengen in deze communicatie. Wij verzoeken u het bericht vanuit de Klachtenunit af te wachten en/of bij eventuele aanvullende vragen met uw contactpersoon van de Klachtenunit contact op te nemen. Voor de volledigheid zijn de incasso-opdrachten uitgesteld tot nader orde vanuit de Klachtenunit.

Thirza
    LOI Webcare

mb1
Klachtenunit lost niets op maar blijft persisteren in onterechte rekeningen en in incasso's. Ik heb 1 maand betaald en ben welwillend om de laatste 17 dagen te betalen waarin gebruik is gemaakt van de opleiding, maar krijg daar steeds geen reactie op. De opeenvolgende incasso's vind ik hinderlijk en vindt dat stalking. Als wij er op een vriendelijke manier niet uitkomen dien ik een klacht in wegens lastig gevallen te worden (stalking) bij de Nationale politie en verzoek ik een kantongerecht een oordeel te vellen over ons geschil.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?