Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Opzeggen

KleineBaas#945

Goedemiddag,
Ik heb een klacht.
Ik ben op dit moment bezig met een HBO deelprogramma netwerkbeheer en het volgende is er aan de hand.
1. De docent kijkt de opdrachten niet na zoals afgesproken (2 werkdagen)
2. Via LOI campus (Vragen aan de coach) stel ik vragen maar die komen niet door het systeem heen (Gecheckt door een medewerker van de LOI)

Aangezien jullie je niet aan de gemaakte afspraken houden zou ik het contract voor de opleiding willen ontbinden. Op de website staat " Het is mogelijk op de opleiding 14 kalenderdagen vrijblijvend uit te proberen. En aangezien ik de opleiding pas op 1 oktober ben begonnen sta ik in mijn recht.

LOI reageert niet op mailtjes en als ik bel dan krijg ik te horen dat ze bij de klantenservice niks voor me kunnen doen.

Ik de opleiding gewoon kan annuleren. Het geld van de eerste maand vind ik niet eens erg als ik dat niet terug krijg.

KleineBaas#945
Beste B. Karroum, Wat vervelend dat je geen goede start kan maken met je opleiding. Ik zal je klacht melden bij onze afdeling docentenbegeleiding en vragen of zij je hiermee kunnen helpen. Je zal dan per mail op de hoogte worden gehouden. Volgens de voorwaarden mag de overeenkomst met de LOI binnen 14 kalenderdagen nadat deze tot stand is gekomen kosteloos en zonder opgaaf van redenen ontbonden worden (herroepingsrecht). Je hebt je telefonisch ingeschreven op 21-09-2020. Het is derhalve niet mogelijk om je opleiding nog kosteloos te annuleren binnen het herroepingsrecht. Mocht je vragen en of opmerkingen hebben, hoor ik deze graag en kan je me mailen naar webcare@loi.nl. Met vriendelijke groet, Ian, LOI Webcare. NEEM GEEN OPLEIDING BIJ DE LOI. LOI CAMPUS WERKT VOOR GEEN METER EN DE TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID IS OOK BAGGER. LAAT JE GEEN OPLEIDING AANSMEREN DOOR DEZE GASTEN

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?