Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Radiostilte na goedkeuring stapbudget

sad Niet opgelost
Topper22

Zoals vaker al genoemd. Aangemeld voor een stap opleiding. Goedkeuring gekregen en daarna complete radiostilte. Telefonisch contact was prima maar helaas nog steeds geen enkele reactie. Ik krijg iedere keer te horen dat het afwijkend is. Wat wordt niet verteld maar dat moet worden uitgezocht. Ik ben nu 1 maand verder en tot op heden nog geen boek of iets van een bevestiging ontvangen. Mijn advies kies voor een andere opleider. Nieuwe klanten binnenhalen kunnen ze wel maar daarna geen enkele communicatie. Echt bizar dit

Probleem oplossen en zorgen dat ik kan starten
Het feit dat je contact opneemt is heel nobel, blijft overeind dat de algehele communicatie nadat je het stap budget hebt toegekend gekregen nihil is. Zorg dat je daar je processen op orde hebt.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste L. Hogenkamp,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog niet kunt beginnen aan uw stap opleiding.

Ik heb uw probleem doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling studievoorlichting met het verzoek om uw probleem zo spoedig mogelijk op te pakken.

Mark, LOI Webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?