Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Slechte examenomstandigheden. Slecht contact.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631593
Gebruiker
Astridxxx
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op de examenlocatie bleek de bureaustoel en tafel niet verstelbaar. Drie uur heb ik hierdoor aaneensluitend in een verkeerde houding gezeten. Het toetsenbord stond bijvoorbeeld veel te hoog. Ik kreeg nekpijn en hoofdpijn. Mijn concentratie was weg. De spatiebalk vh toetsenbord deed het vaak niet. Daarom moest ik de door mij getypte teksten steeds nalezen en corrigeren. Ik moest vervolgens ook nog wachten tot men mij een koptelefoon kwam brengen toen er een vraag met een geluidsfragment werd gesteld. Ik ben tijdens het examen tijd te kort gekomen en heb een paar vragen door voornoemde omstandigheden, met name mijn verkeerde houding, niet kunnen maken. Ik ben gezakt voor het examen met een 5.4. Met een 5.5 zou ik zijn geslaagd. Als ik 1 vraag extra had kunnen beantwoorden, of een gedeelte van een vraag, was ik zeker geslaagd. De LOI, waar ik direct de klacht heb ingediend, reageert niet. Ik kreeg alleen een standaard mail waarin staat dat ik tegen betaling mijn examen in mag zien. Dit is echter niet relevant voor mijn klacht. Een nieuw examen kost 149 euro. Ik moet dan eerst 289 euro voor de nieuwe serviceduur betalen terwijl ik alleen een examen wil afleggen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de LOI de omstandigheden tijdens mijn examen meeweegt in de beoordeling en het 0.10 punt alsnog erbij telt. Of mij kosteloos een herkansing aanbieden waardoor ik zelf voor aanvang vh examen maatregelen kan nemen om voornoemde problemen te voorkomen.


.
Geboden oplossing
Nette emphatische reactie van LOI ontvangen dat mijn klacht is doorgezet. Daarna niets meer vernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mevrouw Corti,
    Wat vervelend om te vernemen dat u tegen zoveel problemen aanliep bij uw examen. Ik kan mij ook voorstellen dat dit effect had op uw concentratie.
    Ik zag dat er inmiddels een verzoek uitstaat bij de studieleiding. Ik zal dit uiteraard voor u in de gaten houden.
    Met vriendelijke groet,
    Mark, LOI Webcare.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen