Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Slechte examenomstandigheden. Slecht contact.

Astridxxx

Op de examenlocatie bleek de bureaustoel en tafel niet verstelbaar. Drie uur heb ik hierdoor aaneensluitend in een verkeerde houding gezeten. Het toetsenbord stond bijvoorbeeld veel te hoog. Ik kreeg nekpijn en hoofdpijn. Mijn concentratie was weg. De spatiebalk vh toetsenbord deed het vaak niet. Daarom moest ik de door mij getypte teksten steeds nalezen en corrigeren. Ik moest vervolgens ook nog wachten tot men mij een koptelefoon kwam brengen toen er een vraag met een geluidsfragment werd gesteld. Ik ben tijdens het examen tijd te kort gekomen en heb een paar vragen door voornoemde omstandigheden, met name mijn verkeerde houding, niet kunnen maken. Ik ben gezakt voor het examen met een 5.4. Met een 5.5 zou ik zijn geslaagd. Als ik 1 vraag extra had kunnen beantwoorden, of een gedeelte van een vraag, was ik zeker geslaagd. De LOI, waar ik direct de klacht heb ingediend, reageert niet. Ik kreeg alleen een standaard mail waarin staat dat ik tegen betaling mijn examen in mag zien. Dit is echter niet relevant voor mijn klacht. Een nieuw examen kost 149 euro. Ik moet dan eerst 289 euro voor de nieuwe serviceduur betalen terwijl ik alleen een examen wil afleggen.

Ik wil dat de LOI de omstandigheden tijdens mijn examen meeweegt in de beoordeling en het 0.10 punt alsnog erbij telt. Of mij kosteloos een herkansing aanbieden waardoor ik zelf voor aanvang vh examen maatregelen kan nemen om voornoemde problemen te voorkomen.

Nette emphatische reactie van LOI ontvangen dat mijn klacht is doorgezet. Daarna niets meer vernomen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Mevrouw Corti,
    Wat vervelend om te vernemen dat u tegen zoveel problemen aanliep bij uw examen. Ik kan mij ook voorstellen dat dit effect had op uw concentratie.
    Ik zag dat er inmiddels een verzoek uitstaat bij de studieleiding. Ik zal dit uiteraard voor u in de gaten houden.
    Mark, LOI Webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?