Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Snel antwoord van de examencommissie zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Jos de Vos

Nog steeds geen reactie van de examencommissie van de LOI gehad op mijn vraag over de cursus effectief communiceren als onderdeel van de hbo-opleiding Vertaler Duits ondanks het feit dat dit met de notitie voorrang is voorgelegd. Het gaat om vraag #309239, waarin ik vroeg of het mogelijk was de verplichte contactdag door iets anders te vervangen omdat de reistijd, de verbinding met het OV van Terneuzen naar Utrecht voor mij niet te doen is. Een zekere Sharon van de loi webcare zou dit voorleggen aan de examencommissie met de notitie voorrang. Ik wacht nu alweer bijna 3 weken op antwoord en mijn studie ligt stil. Als dit nog een paar weken voortduurt kan ik er net zo goed mee stoppen. Erg onprofessioneel van de LOI

SNEL antwoord van de examencommissie. Ik krijg nu de indruk dat het antwoord weer verschoven wordt tot na de zomervakantie.
Mijn geduld begint nu echt op te geraken. Mijn studie ligt nu al bijna 2 maanden stil. Ik kan me suf betalen en dan krijg je weer een reactie dat de tussentijdse reactie weer is blijven hangen. Nu wordt het weer doorgegeven aan externe partijen. Deze zullen dan wel weer zomervakantie hebben dus de student kan, zoals vaker bij de LOI, stikken. Alleen maar goed om de kas van de LOI te spekken. Ik verwacht uiterlijk volgende week een reactie. Als dat niet zo is, dan betaal ik mijn lesgeld pas weer als er een oplossing is. Ik ben het inmiddels kotsbeu dat ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd wordt door jullie zeer onprofessionele organisatie.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Jos,

Bedankt voor je bericht!

Hierbij kan ik bevestigen dat jouw bericht van 22 juni in goede orde is ontvangen. De situatie is reeds voorgelegd aan de examencommissie. Ik zie dat een tussentijdse reactie is blijven hangen. Mijn excuses hiervoor!

Op dit moment gaat de examencommissie na of wij je een andere toetsmogelijkheid kunnen bieden op grond van de door jou gegeven redenen. De mogelijkheden kunnen tevens worden besproken met externe partijen, waardoor de reactietermijn kan toenemen. Daar we afhankelijk zijn van externe partijen, kan ik je helaas geen vaste reactietermijn meegeven. Zodra de examencommissie een besluit omtrent jouw bijzonder verzoek heeft genomen, zullen wij je hier per mail over informeren. Ik wil je om deze reden vriendelijke verzoeken om nog even geduld te hebben.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Alain, LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?