Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: tegenvallend

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 559608
Gebruiker
Sjen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ingeschreven op een cursus van 3 maanden. Ik heb na de 4e maand nog steeds de helft van van boeken niet ontvangen.
Nu 2x gevraagd waar de boeken blijven. Geen voldoende antwoord.
De laatste betaling heb ik niet gedaan. Daar komen reminders op. Vervolgens geef ik aan dat ik pas betaal als LOI aan zij verplichting heeft voldaan.
Natuurlijk geen antwoord van de Manager klantenservice (Jaap).

De oplossing

terugbetaling van een gedeelte van de kosten. Studiemateriaal is niet binnen de lestermijn aangeleverd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjen
Datum
Uiteindelijke oplossing
aangeboden oplossing: inschrijfgeld retour en alsnog levering de lesstof per 18-10-21. Inschrijfgeld is retour, maar ja...............inmiddels weer 3 dagen verder, nog steeds geen lesstof gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen