Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Vele zaken die niet worden opgepakt!!
Details
De klacht
Al vanaf het begin van het gebruik van de campus 8 maanden geleden heb ik bijna elke dag moeten bellen, omdat de campus niet naar behoren werkte en er geen actie werd ondernomen op mijn klachten. Nu deze eindelijk zijn opgelost staan er nog zaken die niet geregeld zijn, zoals: 1) ik zit al 8 maanden op 5 studiepunten te wachten die door de vrijstellings commissie aan mijn zijn toegekend, maar ik nog steeds niet heb gehad en waar ik al maanden lang over aan het bellen ben. 2. Ik zit al 10 weken te wachten op een beoordeling van mijn beroepsproduct dat volgens mijn docent tussen de 4 a 6 weken maximaal duurt. 3. Er zijn flexibele examens waarvoor ik niet kan inschrijven in de campus dus dat werkt niet naar behoren en zo kan ik nog wel even doorgaan met de klachten. Ik zou dus graag iemand willen spreken die deze zaken wel kan oppakken en voor mij kan regelen want via het standaard LOI nummer krijg ik alleen maar mensen aan de lijn die alles doorsturen naar andere afdelingen, maar waarvan ik vervolgens nooit meer iets verneem....De oplossing
Ik wil een manager spreken die echt zaken voor mij kan oplossen, want ik probeer al 8 maanden van alles te regelen maar de LOI (helpdesk) doet er naast doorsturen naar andere afdelingen niks mee, want er gebeurt verder niks en ik hoor niks.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.