Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Vele zaken die niet worden opgepakt!!

JB

Al vanaf het begin van het gebruik van de campus 8 maanden geleden heb ik bijna elke dag moeten bellen, omdat de campus niet naar behoren werkte en er geen actie werd ondernomen op mijn klachten. Nu deze eindelijk zijn opgelost staan er nog zaken die niet geregeld zijn, zoals: 1) ik zit al 8 maanden op 5 studiepunten te wachten die door de vrijstellings commissie aan mijn zijn toegekend, maar ik nog steeds niet heb gehad en waar ik al maanden lang over aan het bellen ben. 2. Ik zit al 10 weken te wachten op een beoordeling van mijn beroepsproduct dat volgens mijn docent tussen de 4 a 6 weken maximaal duurt. 3. Er zijn flexibele examens waarvoor ik niet kan inschrijven in de campus dus dat werkt niet naar behoren en zo kan ik nog wel even doorgaan met de klachten. Ik zou dus graag iemand willen spreken die deze zaken wel kan oppakken en voor mij kan regelen want via het standaard LOI nummer krijg ik alleen maar mensen aan de lijn die alles doorsturen naar andere afdelingen, maar waarvan ik vervolgens nooit meer iets verneem....

Ik wil een manager spreken die echt zaken voor mij kan oplossen, want ik probeer al 8 maanden van alles te regelen maar de LOI (helpdesk) doet er naast doorsturen naar andere afdelingen niks mee, want er gebeurt verder niks en ik hoor niks.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste J. Bakker,

Wat vervelend om te vernemen dat er zo veel is misgegaan binnen jouw opleiding. Ik wil graaf meekijken met alle klachten, maar ik kan helaas jouw inschrijving niet terugvinden. Zou je jouw studentennummer en klachten kunnen doorgeven via webcare@loi.nl? Dan kunnen we gelijk meekijken naar de problemen binnen jouw opleiding.

Robin Dullaart
    LOI Webcare
    Beste .....

Er is contact met mij opgenomen, maar ik mis de terugkoppeling.
    Telefonisch contact om zaken te bespreken lijkt bij de LOI niet de manier om te communiceren (vreemd want daarmee laat je zien dat je echt naar een klant luistert en deze serieus neemt). Vervolgens lijkt het of er zaken worden opgelost, maar ik moet hier zelf achterkomen door de fouten alsnog te controleren. Het zou handig zijn als iets wordt opgelost dat je dit als LOI even laat weten aan de klant, daarnaast laat deze terugkoppeling ook zien dat je ermee bezig bent en ook dit is naar de klant toe beter.

Ik wacht deze terugkoppeling in een telefonische vorm graag af, daarna kan ik pas aangeven of dit allemaal naar tevredenheid gaat.
    JB
    Helaas nog steeds geen terugkoppeling, maar dat verbaast mij niks want via de LOI krijg ik nergens een terugkoppeling op. Als er al contact is (zo goed als niet) dan gaat dit via mail. Als ze echt om hun leerlingen geven en contact en communicatie belangrijk vinden dan had ik toch allang persoonlijk telefonisch contact verwacht.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?