Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Waar blijft mijn voucher voor MeasureUP?

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 442302
Gebruiker
MichaelV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas moet ik via deze weg weer een klacht indienen over de LOI. Het wil het maar niet lukken om het probleem onderling met de LOI op te lossen....
Ben benieuwd of de LOI via deze weg (net als de vorige keer), wel snel met een oplossing kan komen.

Mijn probleem is als volgt:

Bij het onderdeel Networking with Windows Server 2016 (741) [22543/23421] in de campus van de LOI, staat onder het kopje examenvoorbereiding het volgende:

U bent toe aan de voorbereiding op uw examen! bij het activeren van uw account en de practice test in MeasureUp.

Via de LOI krijgt u een voucher met een registration key om de MeasureUp Practice Test te activeren. De eerste keer dat u met MeasureUp gaat werken, dient u een account aan te maken via https://account.measureup.com/register.

Hiervoor heb ik inmiddels al ruim 3 weken geleden voor het eerst contact opgenomen met de LOI, maar tot op heden heb ik nog niks gehoord.
Ik heb zelf het volgende al gedaan:

- 3 mailtjes gestuurd, op 1 mail kreeg ik een snelle reactie van mevrouw Kremer met een link van MeasureUP, helaas was dit een link naar de webshop van MeasureUP en geen voucher. Hier een reactie op gestuurd maar tot op heden nog niks over gehoord.
Ook op mijn laatste mail, (nu ruim een week geleden) niks meer gehoord.

- 3 keer gebeld, medewerkers die ik sprak weten van niks en hebben dit doorgezet naar een andere afdeling, nooit meer iets over gehoord. Op de vragen wat nu de status is van dit verzoek kreeg ik altijd te horen dat hun collega er mee bezig is..

- Gister en vandaag weer gebeld met de LOI, na 45 minuten in de wachtrij te hebben gestaan heb ik de hoop maar opgegeven..

Dit alles voor een simpele voucher voor MeasureUP.

De oplossing

Ik wil graag dat de LOI op (hele) korte termijn met een voucher komt voor de MeasureUP oefenexamens.
Of, (wat ik ook al telefonisch en per mail heb aangeboden) mij goedkeuring geven om de kosten hiervan zelf voor te schieten en te declareren bij de LOI.
Telefonisch vertelde de medewerker van de LOI dat ik dit vooral niet moest doen, ze wilde het zelfs niet voor mij navragen bij haar leidinggevende...

1 reactie

  1. Auteur
    MichaelV
    Datum
    Inmiddels zijn we weer een weer een week verder, helaas nog steeds niks gehoord van de LOI.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MichaelV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gelijk maar weer gebeld en tot mijn grote verbazing kreeg ik binnen 5 minuten een goed voucher doorgestuurd. Heb ik hier nou een maand op moeten wachten?
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen