Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Wanneer krijg ik reactie en kan ik mijn geld terug ontvangen?

sad Opgelost
MichaelV

LOI wanneer reageren jullie eens een keer op mijn mailtjes? Wanneer kan ik het examengeld terug ontvangen? Is überhaupt mijn mail bij de juiste afdeling terecht gekomen?
Het gaat hier om contactnummer 2760977.

Het is inmiddels 08-12-2020 en heb tot op heden nog niks gehoord!
Dit terwijl ze aangeven dat ik uiterlijk op 13-11-2020 een reactie zou krijgen.
Zie hieronder de automatische mail die ik daarvoor heb ontvangen.

Beste heer, mevrouw,

Wij hebben uw vraag of verzoek ontvangen en geregistreerd onder contactnummer 2760977. Wij streven ernaar u uiterlijk op 13-11-2020 een reactie te geven.

Bent u al student bij LOI en heeft u vragen over de gevolgen van het Corona virus voor examinering, contactdagen, klassikale bijeenkomsten en stages? Hou hiervoor de berichtgeving op LOI Campus in de gaten en bekijk onze veelgestelde vragen.

Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Afdeling Klantenservice

Ik wil dat de LOI mij een datum geeft waarop ik het voorgeschoten examengeld terug op mijn rekening heb.
Een keer reageren op mijn mail(s) zou daarnaast ook wel fijn zijn.

MichaelV
    Helaas nog niks gehoord van de LOI....
    MichaelV
    Ze houden het spannend bij de LOI. Tot op heden nog helemaal niks gehoord.

LOI waar blijven mijn reacties? Volgens mij is het allemaal echt niet zo ingewikkeld.
    Ook heb ik tot op heden ook nog niet het examen geld van 3 examens terug ontvangen. Praten hier wel over ruim 750 euro in totaal... Echt schandalig!!
    MichaelV
    Was met mijn vorige reactie iets te snel, inmiddels de eerste 250 euro terug ontvangen op mijn rekening. Nog 500 euro te gaan!
    MichaelV
    Inmiddels na mijn laatste reactie weer 5 dagen verder, tot op heden nog steeds niks van de LOI gehoord...
    Hallo Robin,

Nu een uur geleden heb ik van uw collega Maarten M. een mail gekregen. Helaas weer met het zelfde riedeltje en weer geen antwoord op mijn vraag. Op dit antwoord moet ik (weer) 5 werkdagen wachten volgens deze mail....

Dat de klacht van de serviceduur is gesloten is heel merkwaardig. Ik heb duidelijk aangegeven dat het mij niet gaat lukken om voor 6 februari deze module af te ronden. De 4 maanden die jullie extra hebben gegeven is al krap, helemaal als jullie dan ook nog eens na een maand in deze verlenging pas het juiste lesmateriaal toesturen.

Daarnaast moet ik deze module ook nog eens inpassen in mijn planning voor cluster 4 en 5. Aan deze clusters zit ook een einddatum die ik hierdoor mogelijk niet ga halen.

Inmiddels heb ik cluster 4 succesvol afgerond, en ben nu hard bezig met de Cisco module. Daarna kan ik pas beginnen met de lesstof van cluster 5.
    Ik heb jullie een voorstel gedaan en gevraagd of jullie je hier in kunnen vinden, helaas wacht ik nog steeds op een antwoord op dit voorstel....

Ik zal ook een mail sturen naar webcare@loi.nl, al heb ik niet de hoop dat het hierdoor allemaal een stuk sneller zal gaan verlopen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Michael,

Zojuist heb ik gelijk gereageerd op de e-mail! Zullen we dit via de e-mail verder oppakken? Dan kan er geen miscommunicatie ontstaan.

Robin Dullaart
    LOI Webcare

MichaelV
Inmiddels contact met LOI en iemand die het serieus op lijkt te pakken. Voor nu geef ik ze het voordeel van de twijfel. Ik blijf per mail in contact en daarom kan via deze weg mijn klacht gesloten worden.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?