Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Weinig steun help desk

Student

HBO Inleiding arbeids- en organisatiepsychologie - start feb. 2015 - bij het aanmelden duidelijk kenbaar gemaakt dat werken met de computer niet mijn sterkste zijde is. Tijdens het inschrijven verzekerde de dame me dat de helpdesk me er doorheen zou helpen en me zou begeleiden. En toen was de tijd daar en telefoontje naar de helpdesk leverde het volgende op: Op het voorleggen van het probleem was het antwoord: en wat wilt u nu? Dat is duidelijk ik wil geholpen worden, want het inzenden gaat steeds verkeerd (ik probeer maar iets, heb ik het gevoel, en dat blijkt wel want het gaat steeds mis). Antwoord: gewoon het leerpad volgen (en dat was het). Gemakkelijk antwoord waar ik zelf ook op kan komen. Inmiddels stapelen de thuisopgaven zich op en ik overweeg te stoppen omdat LOI niet echt motiverend te werk gaat, van er doorheen helpen maar te zwijgen. NTI was wat dat betreft een stuk toegankelijker met vaste aanspreekpunten.

Het lukt me niet zonder goede instructies om de lessen perfect in te zenden. Aan de gids quickstart LOI campus heb ik te weinig adequate informatie, die iemand die niet met de computer opgegroeid is, nodig heeft. Tijdens het inschrijven bleek het geen enkel probleem te zijn voor iemand van 63 jaar om deel te nemen aan deze studie. De helpdesk 'helpt u er wel doorheen'. En dat is dus exact wat ik graag wil. Na 10 minuten wachten om iemand van de helpdesk te spreken en met een antwoord waar je niets mee opschiet, is het terug bij af. Dus ik ben benieuwd wat LOI hiermee doet. Gewenste oplossing is dus: Duidelijk uitleg over het aanleveren van thuisopgaven.

Beste Hendrik,

Vervelend dat het niet lukt om je inzendopgaven op de juiste manier in te sturen. Kun je mij misschien aangeven om welke inzendcodes het gaat, dan zal ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Student
    Dank je voor je reactie Particia - graag wil het telefoonnummer van LOI waar ik je rechtstreeks kan bereiken zodat je me kunt helpen met deze problematiek - dit nummer kun je plaatsen op mijn Email adres (bekend bij de helpdesk, als ze hem tenminste kunnen vinden)
    Beste Hendrik,

Helaas ben ik niet rechtstreeks te bereiken, maar ik kan wel contact met jou opnemen. Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan ik tussen 9 en half 2 contact met je opnemen.

Kun je aangeven wanneer ik je kan bereiken.

Beste Hendrik,

Zojuist heb ik je telefonisch uitleg gegeven over het inzenden van de opgaven op de Campus. Mochten er nog vragen zijn stuur mij dan een e-mail dan zal ik opnieuw telefonisch contact opnemen.

Heel veel succes met het inzenden van de opgaven.

LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?