Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Weinig steun help desk
Details
Klacht
HBO Inleiding arbeids- en organisatiepsychologie - start feb. 2015 - bij het aanmelden duidelijk kenbaar gemaakt dat werken met de computer niet mijn sterkste zijde is. Tijdens het inschrijven verzekerde de dame me dat de helpdesk me er doorheen zou helpen en me zou begeleiden. En toen was de tijd daar en telefoontje naar de helpdesk leverde het volgende op: Op het voorleggen van het probleem was het antwoord: en wat wilt u nu? Dat is duidelijk ik wil geholpen worden, want het inzenden gaat steeds verkeerd (ik probeer maar iets, heb ik het gevoel, en dat blijkt wel want het gaat steeds mis). Antwoord: gewoon het leerpad volgen (en dat was het). Gemakkelijk antwoord waar ik zelf ook op kan komen. Inmiddels stapelen de thuisopgaven zich op en ik overweeg te stoppen omdat LOI niet echt motiverend te werk gaat, van er doorheen helpen maar te zwijgen. NTI was wat dat betreft een stuk toegankelijker met vaste aanspreekpunten.Gewenste oplossing
Het lukt me niet zonder goede instructies om de lessen perfect in te zenden. Aan de gids quickstart LOI campus heb ik te weinig adequate informatie, die iemand die niet met de computer opgegroeid is, nodig heeft. Tijdens het inschrijven bleek het geen enkel probleem te zijn voor iemand van 63 jaar om deel te nemen aan deze studie. De helpdesk 'helpt u er wel doorheen'. En dat is dus exact wat ik graag wil. Na 10 minuten wachten om iemand van de helpdesk te spreken en met een antwoord waar je niets mee opschiet, is het terug bij af. Dus ik ben benieuwd wat LOI hiermee doet. Gewenste oplossing is dus: Duidelijk uitleg over het aanleveren van thuisopgaven.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.