Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Wel Bachelor opleiding bieden, maar mag geen examens doen???

tina

In 1999 heb ik in mijn MBO4 Apothekersassistent diploma gehaald. Daarna heb ik in 2012 de MBO4 Doktersass opleiding via de NHA (Nederlands Handelsacademie, u concurent)gevolgd. Ik stuurde u de cijferlijst mee waaruit u kunt ophalen dat ik alle theorie zonder veel moeite gehaald hebt. Het is mij niet gelukt om een stageplaats te vinden.
Vorig jaar heb ik bij u de HBO Inleiding Bedrijfseconomie gevolgd en ook verlengd. Ik dacht ook dat ik prima de opleiding zelfstandig aankon omdat ik eerder twee MBO 4 opleidingen gevolgd hebt. Echter had ik prive problemen oa ziekte. Nu ben ik van mening dat op HBO niveau een klassikale opleiding beter bij mij past.
U schrijft mij in voor deze Bachelor, ik heb les en vervolgens kan ik geen examen boeken. Volgens u voldoe ik niet aan vereisten en moet ik eerst de examen Inleiding bedrijfseconomie doen. Maar ik kan op geen van beide Campussen een examen boeken!!!
Ik belde en kreeg te horen dat de leeromgeving opengezet moet worden en dat het 250 euro gaat kosten en dan nog de examengeld van 110 euro bovenop. Aangezien ik mijn opleiding zelf betaal vind ik het asociaal dat het zo moet gaan. Altijd wel gedoe. Gigantisch betalen voor slechte service en verouderde lesmateriaal en verouderde lesprogramma's.

Onbetaald de mogelijkheid om alle Bachelor examens te kunnen boeken

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Teunie,

Eerder vandaag heb je een e-mail ontvangen van mijn collega van de klantenservice. Wij hebben de LOI campus van het deelprogramma HBO Inleiding bedrijfseconomie tijdelijk opengezet. Je hebt nu de mogelijkheid om hier het examen Inleiding bedrijfseconomie te boeken. De campus blijft geopend tot 24 februari 2017, na deze datum wordt de LOI campus weer gesloten.

Wanneer je het examen hebt behaald ben je officieel toelaatbaar voor de HBO-bachelor Accountancy en is het mogelijk om voor deze opleiding examens te doen.

Wij wensen je uiteraard veel succes met de voorbereiding en het examen van de module Inleiding bedrijfseconomie.

Dany
    LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?