Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Zeer zeer slechte service en niet je geld waard

Sigrid Bouwhuis

Termijn van 8 weken voor een vrijstellingsverzoek is inmiddels overschreden met 4 weken en nog laat de loi niks horen. Tot 2 keer toe bestanden via Wetranfser gestuurd en die worden al 2 weken lang niet gedownload. Er wordt niks met mijn documenten gedaan.

Een vraag gesteld 2 weken geleden via een contactformulier en nog steeds geen antwoord terwijl het termijn 5 a 6 werkdagen is.

In november al een goedgekeurd en ondertekend stagecontract ingeleverd en 2 maanden verder nog steeds niet verwerkt wat betekend dat ik stage loop zonder stagebegeleider van de LOI. Dit voelt heel onprofessioneel tegenover het stagebedrijf en als ik vragen heb kan ik ze dus ook niet stellen.

Kortom slechte service. Je wordt niet netjes te woord gestaan door de klantenservice. Ze vertellen je alleen maar dat je nog langer moet wachten en er dan pas maatregelen worden genomen. Vervolgens gebeurd dit ook niet wat waarschijnlijk gaat resulteren in studievertraging.

Ik zou graag willen dat ze mijn vrijstellingsverzoek afhandelen, mijn stageovereenkomst in behandeling nemen en antwoord geven op mijn gestelde vragen.

Sigrid Bouwhuis
    Nog niet volledig opgelost

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?