Klacht Leka-Trading.com: Betaalde bestelling niet geleverd

Johan

Voor mijn Samsung mobile telefoon heb ik bij Leka-Trading.com een batterij besteld met meer capaciteit. Bestelling vorige week uitgevoerd via de website van dit bedrijf. Normaal wordt de bestelling bevestigd met een email terugkoppeling. Dit is niet gebeurd. Via de website nagegaan of mijn account en bestelling nog aanwezig was, deze heb ik niet kunnen terugvinden. Bij het afrekenen van de bestelling wel een bevestiging gezien dat de betaling goed is uitgevoerd. Bestelling een week later nog steeds niet ontvangen terwijl bedrijf een zeer snelle levertijd aangeeft in hun website.
Telefoonnr. als email adres niet te vinden op de website van dit bedrijf.
Het gevoel bekruipt mij op het ogenblik dat ik slachtoffer ben geworden van een bedrijf die zijn levering niet nakomt.
Verder op de website van Klachtenkompas vernomen dat er een medeslachtoffer is met overeenkomstige klacht.

Het bestelde product leveren of het bedrag van 20 euro terugbetalen.
Indien een van beide niet gebeurd, dit bedrijf groots aan de schandpaal nagelen en er geen andere slachtoffers meer gemaakt worden.

Wij vinden dat Leka-Trading.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?