Klacht Leka-Trading.com: Pruduct te laat bezorgt

pandabeer050

Ik bestelde via deze site een accu, omdat ze in mijn ogen relatief goedkoop waren. Op de site van hen staat dat de levertijd tussen de 1 en 4 werkdagen ligt. Ik had inmiddels vier werken dagen gewacht en nam contact op. Toen begon het al. Hoe kan ik contact opnemen met Leka-Trading? Na lang zoeken ben ik er uiteindelijk achter gekomen, want ze hebben geen E-mail adres of een telefoonnummer op hun site staan, maar een ticket-systeem. Ik heb mijn melding gedaan en kreeg antwoord naar 3 dagen, waar zaterdag en zondag bijzitten. Het antwoord was, dat het product was uitverkocht en dat vandaag de accu op de post hebben gedaan. Ik vind het belachelijk dat ik daar zelf achter moet komen en dat zei mij niet even mailtje sturen, dat het product is uitverkocht.

Wat ik graag wil is dat ik werd gemailt dat het product is uitverkocht, en dat wij zo spoedig mogelijk het product opsturen wanneer het binnen is. Ik denk zelf niet dat ik ooit weer wat koop via die webshop, maar het zou voor andere klanten handig kunnen zijn.

Wij vinden dat Leka-Trading.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?