Klacht Lekdetectie.nl: Te hoge rekening en verzekering betaald NIKS

Klachtnummer
# 308046
Gebruiker
Jooshi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In nood lekdetectie langs laten komen omdat wij lekkage hadden in de babykamer.
Van te voren kregen we een prijsberekening van 350,- euro.
Zij waren plotseling in de buurt dus konden direct langs komen, erg fijn!
De meneer kwam in het kamertje en zag na 10sec wat er was, nog even op zolder via het raam op het dakkapelletje gekeken.
Oordeel was snel gemaakt: dakje moest opnieuw gedekt worden.
De monteur zei tijdens het hele bezoek van 18.35-19.45 meerdere keren dat de verzekering alles zou vergoeden.
Daarna ging hij met een ladder op het dak en daarna kregen we de rekening, direct pinnen.
601 euro ipv 350..!!
Dakcontrolw werd berekend en nog meer dingen die hij vanuit de kamer al had geconstateerd.
Uiteindelijk betaald (de verzekering zal het terug betalen werd nogmaals gezegd)
Volgende ochtend belde ik mijn verzekering en werd er niks betaald!

Dit bedrijf misbruikt de ‘nood’ bij mensen en misleid met woorden de klant.
Totaal niet netjes en naar meerdere mailtjes met elke keer hetzelfde antwoord, reageren ze gewoon niet meer.
Geen begrip naar de klant toe wat betreft de situatie, zelfs na het uitleggen daf alleen begrip wel op zijn minst op zijn plaats zou zijn.

De oplossing

Een bedrag van 350,- waren wij mee akkoord, dus lijkt ons het eerlijkst dat het verschil voor hun rekening zou zijn wegens misleiding en valse informatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lekdetectie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lekdetectie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen