Klacht Lekdetectiecentrale : onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 521315
Gebruiker
Gebruiker1569855074
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er zou een 2e meting uitgevoerd worden, omdat na de 1e meting een verkeerde conclussie getrokken was. Afspraak was dat dit kosteloos zou gebeuren indien hun niet goed hadden gemeten. Vervolgen word bij de 2e meting naar een lek, andere apparatuur gebruikt, op een andere plek gemeten en mag ik de factuur nogmaals betalen.

De oplossing

De factuur ongeldig verklaren volgens afspraak.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1569855074
    Datum
    Mijn klacht is nog steeds niet opgelost. Het bedrijf heeft zelfs al een deurwaarder ingeschakeld terwijl mijn 2e betaalherinnering termijn nog niet verstreken is.
  2. Auteur
    Gebruiker1569855074
    Datum
    Nog steeds niks

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lekdetectiecentrale ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen