Klacht Lekkage.nl: Grote gevolgen foute lekdetectie

Ilse

In december 2014 hebben wij lekdetectie laten uitvoeren door Pompe Lekdetectie. Zij gaven na onderzoek aan dat het lek in de afvoer onder ons bad zat.

Ons bad was ingebouwd en moest eruit gesloopt worden om bij het lek te kunnen, omdat de feestdagen ertussen zaten, kon er pas in februari gestart worden . Op de eerste dag bleek meteen dat het lek niet onder het bad zat en waarschijnlijk helemaal niet bij ons vandaan kwam.

We hebben Pompe Lekdetectie gebeld en geconfronteerd met het feit dat we 400 euro hebben betaald voor een foutieve lekdetectie en nu met een gesloopte badkamer zaten. De meneer aan de telefoon werd meteen kwaad en zei dat ze alleen inspanningsverplichting hebben, geen resultaatverplichting. Hij toonde nul begrip dat we net op advies van zijn bedrijf onze badkamer eruit hadden laten slopen, terwijl het lek bij de bovenburen bleek te zitten.

Hij zou de betreffende loodgieter bellen en terugbellen, maar dit heeft hij nooit gedaan.

Wij willen graag ons geld terug en excuses voor het feit dat ze ons op kosten gejaagd hebben voor het repareren van een lek dat er niet zat. En voor de manier waarop we aan de telefoon te woord zijn gestaan.

Lekkage.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lekkage.nl?