Klacht Lekkage.nl: Pompe lekdetectie Nederland grote-gevolgen foute lekdetectie

Tholen

Na de analise van de CV monteur dat er een lek moest zitten in het CV leidingwerk
Het bedrijf Pompe lekdetectie Nederland gebeld of ze voor ons wat koe den betekenen en jah hoor dat konden ze wel ze zouden precies in kaart brengen wat er mis was en of er lekages zouden zijn
Op de dag dat de monteur kwam had hij het gevonden binnen een kwartier
Volgens deze monteur moesten we toch maar op zoek gaan naar een andere CV monteur omdat hij dit wel had moeten ontdekken want het drukvat was lek
Maar geen probleem hun konden dit wel vervangen voor 175 euro plus natuurlijk de onderzoekskosten van 425 euro
Ik zei nee dat doe ik zelf
De monteur heeft vervolgens niets meer op druk gezet en is vertrokken
Ik was eigenlijk op dat moment boos opmonter CV monteur omdat hij zijn werk niet goed had gedaan dat had me 425 euro gescheeld
Dus ik om een nieuw drukvat 25 euro en 3 min werk was het karwei geklaard
Toch weer 150 euro verdiend omdat ik het zelf had gedaan
Toen alles op druk gezet en toen starte de ketel niet hij merkte op dat er toch nog een lekkage zat ergens ik de CV monteur gebeld die is gelijk gekomen nadat ik zei dat zijn analize niet goed was en dat het drukvat de oorzaak was
Hij ontdekte dat de CV pomp in de ketel stuk was omdat die drooggedraaid had volgens hem ok nieuwe pomp erin dan maar en door dat de nieuw pomp erin zat kwam hij er dus achter dat er toch een lek zat in het systeem en door de nieuwe pomp was dat nu ook hoorbaar waar de lek zat
Ik heb toen op dat punt de vloer open gebroken en jah hoor leiding stuk lekte als een zeef
Ik het lek gemaakt en de volgende dag Pompe lek detectie geïnformeerd over de gang van zaken en dat hun ook hun werk nie9t goed gedaan hebben en of ze aub toch rekening wilde houden met de rekening een soort coulance vonden wij wel op zijn plaats maar nee hoor alleen. Maar verwijten naar onze kant en hun hadden alles perfect gedaan voor mij nooit meer Pompe lekdetectie Nederland mensen wees gewaarschuwd voor dit bedrijf

Excuus en het bedrag van 425 euro aanpassen naar een lager bedrag eigenlijk naar helemaal niets betalen omdat we er niets mee opgeschoten zijn

Lekkage.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Tholen
    Mensen ben gewaarschuwd voor deze mensen

Tholen
Geen oplossing geboden deze mensen weten precies waar ze mee bezig zijn het is allemaal iemand anders zijn schuld

Ook een klacht indienen over Lekkage.nl?