Opgelost door Lekkageradar: Slecht geïnformeerd van te voren en daarna het probleem afschuiven naar ons

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 510449
Gebruiker
schadeverhalen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lekkageradar.nl is bij ons geweest voor een lek detectie, maar door dat ze de hoofd kraan van het water niet dicht kregen konden ze waterleiding niet afpersen hierdoor weten we dus nog niet waar de lekkage zich precies bevind..
Nu zeiden ze tegen ons laat het maken door vitens en er dan een loodgieter naar kijken.
Dus nu hebben we 450euro betaald en zijn we niks wijzer en het lijkt erop dat ze verder niks voor ons willen betekenen. We hebben nog een aantal keer gebeld met het verzoek de laatste test toch uit te komen voeren, maar ze zijn één week later nog steeds in overleg over de zaak..
Ik vind dat dit niet kan en dat we recht hebben op de laatste test en een exacte locatie van de lekkage waar we ze ook voor hebben in gehuurd.

De oplossing

Dat ze als nog de lekkage opsporen.
Zonder extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lekkageradar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
schadeverhalen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lekkage rader heeft direct contact gezocht. En komen morgen al om de lekkage verder op te sporen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lekkageradar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen