Klacht Lekker-thuis: Het niet behandelen van een klacht

Klachtnummer
# 195387
Gebruiker
H.G. Nijenhuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Diepvries maaltijd rode kool met hachee zat geen enkel stukje vlees in alleen maar saus






























10 oktober 2016 per mail klacht ingediend op 19 oktober nog geen enkele reactie toen kwam de bezorgdienstklacht mondeling aan hem door gegeven zou er voor zorg dragen dat het bij de juiste persoon afgegeven werd.
31 oktober weer een mail gezonden kan de betreffende man zeker niet vinden in ieder geval geen reactie. 4 november weer een mail gezonden op 8 november nog geen reactie ik heb toen een mail per post gezonden je weet maar nooit vandaag 14 november nog geen enkel bericht.

Leveren graag !! maar je moet niet met klachten komen.
Maar bij klachten geven ze Lekker NIET thuis


Ik heb er schoon genoeg vandaar de melding op klachten kompas









De oplossing

Dat ze het fatsoen kunnen opbrengen een klacht te behandelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lekker-thuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lekker-thuis?