Klacht Lekker-thuis: Thuis bezorgen van diepvriesmaaltijden

Dick Colijn

Bij bovenstaan bedrijf heb ik voor het eerst 6 maaltijden besteld. Ik ben weduwnaar van 72 jaar en het zelf koken valt mij zwaar. Vandaar deze aktie. Ik kreeg bericht dat de maaltijden op 20 november (dinsdag) bezorgd zullen worden. Op dinsdag ben ik nooit thuis. Ik belde op met het verzoek de bezorging te wijzigen. Kortaf werd mij medegedeeld dat dit onmogelijk was. Gevraag of de bestelling om 16.30 bezorgd kan worden. Niet mogelijk.
Er werd geen poging gedaan mij tegemoet te komen. Ik kreeg de keus thuisblijven of de bestelling annuleren. Dus moest ik annuleren. Ik heb een mail naar het bedrijf gestuurd dat ik deze handelwijze bepaald niet klantvriendelijk vind.

Er word blijkbaar alleen op dinsdag in Zoetermeer bezorgd. Men had een tijd kunnen voorstellen. ze weren uitsluitend tijdens kantoor uren. Ik ga op dinsdag om ca 09.00 weg en kan om ca 16.00 thuis zijn. Met wat medewerking had naar een oplossing gezocht kunnen worden.
Daar was niet over te praten

Wij vinden dat Lekker-thuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lekker-thuis?