Klacht Lekmer.nl: Mijn bestelling wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 129130
Gebruiker
Amanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

het is nu al ruim 2 weken geleden dat ik wat besteld heb bij Lekmer maar ik heb nog niets ontvangen ondanks de mailing. Ze mailden mij dat de koerier al 2 x langs is geweest, maar ik heb nog nooit een briefje in de bus gehad dat ze langs zijn geweest en ze kunnen het pakketje ook bij de buren afgeven zoals alle koeriers dat doen.
Maar mijn kleinzoon wacht op zijn bestelling en krijgt deze maar niet.

De oplossing

ik wil zo snel mogelijk dat het pakketje wordt afgeleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lekmer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lekmer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen