Klacht Lekmer.nl: Producten worden niet geleverd

Aanleiding
Bestelling van 2 artikelen gedaan op www.lekmer.nl
Beide producten zouden binnen 2-5 werkdagen geleverd worden.
Betaling gedaan.
Ik wacht nu 4 weken en heb nog geen datum/tijd indicatie wanneer order geleverd zal worden.
Het regent nu klachten via trustpilot op de Nederlandse Lekmer.nl

Gevolgen
Geen levering, kost veel energie & irritatie omdat men blijft praten in weken en hopen te leveren, maar geen van alle hoopgevingen/verwachtingen van hun kant zijn uitgekomen.

Zelf gedaan
1) 4 mails verstuurd, waarvan op de laatste 2 geen reactie meer kwam. Gewoon gevraagd om concreetheid, wanneer levering zal plaats vinden. Maar tot dusver nog geen concreetheid.
2) trustpilot ingevuld
3) gezocht naar een telefoon nummer, maar kwam bij een Zweedse Qliro group uit. Die maar gebeld, en ik zou worden teruggebeled. Maar dat is niet gebeurt.

Graag help ik om te voorkomen dat er andere gedupeerden last van deze winkel gaan krijgen.

Compensatie door een tweede stuk v/d luxere soort zonnewering extra geleverd te krijgen.
En daadwerkelijk ook alles geleverd gekregen.
Tenslotte een excuses van valse beloftes (ook vooraf op hun website)
Een zinnig verhaal hoe ze andere gedupeerden gaan voorkomen / helpen

Wij vinden dat Lekmer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Consumeer
    Wanneer ik Lekmer per email benader krijg ik de meest uiteenlopende, vreemde of niets concreets belovende reacties terug:
    - ze hebben aangegeven dat ze geen Finse agenda beschikbaar hebben en daarom in het Engels reageren (terwijl ik via lekmer.NL bestel)
    - ze geven aan dat ik al 1 deel van de bestelling zou hebben ontvangen, terwijl dit niet zo is. Van beide producten is immers een aparte track&trace code gemaakt welke beide na weken nog steeds niet traceerbaar / actief zijn.
    Consumeer
    Pas na 5 of 6 weken warm te zijn gehouden verneem ik van Lekmer dat ze niet kunnen leveren en mij zullen compenseren (met een bedrag van ong. 25% van het totaal bedrag). De compensatie heb ik nooit ontvangen. Zeer slechte ervaring dus. Vooral omdat ze niet gewoon meteen aangeven dat ze toch niet kunnen leveren. Klantenservice is ook slecht (Engelse reactieper email) te bereiken. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Consumeer

Ook een klacht indienen over Lekmer.nl?