Klacht Lelywonen: Levering van Eetkamerstoelen Met het bedrijf geen contact te krijgen.

Klachtnummer
# 55367
Gebruiker
RB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 30 januari 6 eetkamerstoelen besteld bij Lelywonen,en heb een flinke aanbetaling gedaan.De zaak is steeds dicht en er is geen contact te krijgen.De Hr v.d Tas reageert niet op brieven of mails,bel bijna elke dag de zaak maar geen gehoor.De stoelen zouden deze week geleverd moeten worden.Heb de kamer van koophandel gebeld,ben bij het juridisch loket geweest,ben bij het adres in Zeewolde geweest dat is zijn woonadres.
Ik wacht dus deze week maar af of er geleverd gaat worden!!!!

De oplossing

Ontbinding en geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lelywonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lelywonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen