Klacht Lelywonen: niet geleverde fauteuil e.a.

Klachtnummer
# 54517
Gebruiker
MB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

half januari hebben wij bij Lelywonen een fauteuil en 2 kussens gekocht. + stoffering van een bestaand kussen. Wij hebben een aanbetaling gedaan van 167 euro. Vanaf half februari is de winkel dicht en kunnen wij geen contact krijgen met de eigenaar. Op facebook hebben wij contact met andere mensen die hetzelfde probleem hebben.

De oplossing

Onze vraag is : worden de meubels nog geleverd en zo niet kunnen wij de aanbetaling terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lelywonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lelywonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen