Klacht Lelywonen: Niet leveren van bestelde bank en 2 fauteuils .

Klachtnummer
# 57197
Gebruiker
Marjawalman-hudziak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 31januari 2014 bij Lelywonen in Lelystad een bestelling van een 2 zitbank, en
2 losse fauteuils gedaan.Ik hier een aanbetaling van €450 voor gedaan.
Levering eind april 2014.Eigenaar dhr A v.d Tas gesproken op 8 april j.l vertelde dat hij ging scheidde maar het bestelde over 14 dagen zou leveren bank was in een andere opslag .Er moest gewacht worden op de stoelen.
Nu blijkt dat de inventaris van de winkel door de bank is geveild (sprak een medewerker van het bedrijf die dit regelt) Bij informatie bij K.vK blijkt dat nummer op factuur van een eerder bedrijf is dit is niet meer actief.Dhr v.d Tas was alleen verder gegaan onder een ander nummer dit staat echter niet op mijn factuur?Ik stel hem verantwoordelijk om het aanbetaalde bedrag terug te betalen.Of mij het bestelde te leveren.Heb dhr v.d Tas een brief gestuurd naar het woonadres om de bestelling te leveren. Geen reactie tot nog toe.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelde goederen, en als dit niet mogelijk is mijn aan betaling ,
Van € 450 terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lelywonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lelywonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen