Klacht Lelywonen: Niet leveren van bestelde bank en 2 fauteuils .

Marjawalman-hudziak

Heb 31januari 2014 bij Lelywonen in Lelystad een bestelling van een 2 zitbank, en
2 losse fauteuils gedaan.Ik hier een aanbetaling van €450 voor gedaan.
Levering eind april 2014.Eigenaar dhr A v.d Tas gesproken op 8 april j.l vertelde dat hij ging scheidde maar het bestelde over 14 dagen zou leveren bank was in een andere opslag .Er moest gewacht worden op de stoelen.
Nu blijkt dat de inventaris van de winkel door de bank is geveild (sprak een medewerker van het bedrijf die dit regelt) Bij informatie bij K.vK blijkt dat nummer op factuur van een eerder bedrijf is dit is niet meer actief.Dhr v.d Tas was alleen verder gegaan onder een ander nummer dit staat echter niet op mijn factuur?Ik stel hem verantwoordelijk om het aanbetaalde bedrag terug te betalen.Of mij het bestelde te leveren.Heb dhr v.d Tas een brief gestuurd naar het woonadres om de bestelling te leveren. Geen reactie tot nog toe.

Ik wil graag mijn bestelde goederen, en als dit niet mogelijk is mijn aan betaling ,
Van € 450 terug

Wij vinden dat Lelywonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lelywonen?