Klacht Lemicon: Ik heb betaald voor een leuk uitje wat nooit plaats heeft gevonden, ik wil mijn geld terug.

EJ

Ik had bij dezelfde eigenaar van lemistore, lemicon een event geboekt. Het Pirate ship special event wat plaats zou vinden op 4 aug 2019. Het is onderhand al half september. Elke keer wanneer er gevraagd word naar een vervangende data of een refund word hier niet op gereageerd, of word er een vaag antwoord gegeven met dat ze er mee bezig zijn. Er is al aantal keer een belofte gedaan waarin gezegd werd dat ze over 2 weken deze informatie zouden hebben. Steeds wanneer deze periode voorbij is horen we niets. Er word niet gereageerd op mails, wanneer ik via messenger aan de eigenaar vraag wanneer hij het geld over gaat maken krijg ik het antwoord dat hij deze informatie niet voor mij heeft. Het event heeft meer dan 100,- gekost, en ik wil het terug.

Ik wil graag het geld terug wat ik betaald

Wij vinden dat Lemicon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lemicon?