Opgelost door Lemnis Lighting: Lemnis led lamp geeft het nu alweer op

j.smit

Lemnis led lamp gekregen als kadootje van de postcode loterij.
Zou lang meegaan maar begint nu al te knipperen als ie warm wordt.
Gezien het explosieverhaal op deze site begin ik nu toch mijn twijfels te krijgen over dit kadootje.
Hebben anderen vergelijkbare ervaringen en is er een methode om het te verhelpen (anders dan het stomme ding in elkaar te stampen en weg te flikkeren) .

Vervanging product dat niet waarmaakt wat het beloofde.

Lemnis Lighting
    Beste heer Smit,

Vervelend om te lezen dat de Pharox lamp niet datgene heeft waargemaakt wat u zou mogen verwachten.

Om u aan te melden voor het garantieproces zouden wij u willen vragen een mail te sturen naar info@ntl-lemnis.com onder vermelding van 'Garantieaanvraag'.

Onze excuses voor het door u ondervonden ongemak.

Pharox LED Team
    Geachte mevrouw of meneer,

1 jaar 4 maanden geleden heb ik een klacht gepost (# 63402 ) op Klachtenkompas.nl (https://www.klachtenkompas.nl/lemnis-lighting/lemnis-led-lamp-geeft-het-nu-alweer-op ) De lamp is inmiddels al lang kapot gegaan en verantwoord afgevoerd naar de recycle.
    Vanmorgen kreeg ik jullie reactie met het verzoek om contact op te nemen met het info@ntl-lemnis.com . Dat heb ik gedaan.
    Daarin staan de details en de door mij voorgesteld oplossing.

Groet,
    J. Smit
    j.smit
    Dapper dat ze de klacht na anderhalf jaar toch oplossen door het zenden van een nieuwe lamp. Lemnis is nml. overgenomen en heet nu NTL-Lemnis en heeft het product nu voorzien van extra koeling door een metalen heat sink, heliumgas koeling en het verticaal plaatsen van de lichtbron. In eerste instantie had ik de lamp in een gesloten bol armatuur geschroefd. De fabrikant laat fijntjes weten dat hoe koeler des te langer de lamp meegaat. Volgens de verpakking gaat de lamp nu ongeveer 15 jaar mee.