Klacht Lemon Power Patch: Pakket nog steeds niet binnen, niet vastzitten aan een contract!

Suzanne

Ik heb bijna twee weken geleden een Lemon Power Patch pakket besteld en de verzendingskosten van 6,95 euro betaald. Het pakket zou binnen 5 werkdagen in de brievenbus liggen, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Er staat op de site beschreven dat je de pleisters 14 dagen lang gratis kan proberen en als je er dan niet tevreden over bent, je de overige pleisters retour terug kan sturen zodat je niet vastzit aan een contract van 3 maanden waarbij automatisch elke maand 59,95 euro via automatische incasso van je bankrekening wordt afgeschreven. Ik wil zeker niet dat dit contract ingaat en al helemaal niet als ik niet eens het eerste pakket heb ontvangen!! Ik wil dit stop zetten!! Ik heb het team van Lemon Power Patch gemaild over het probleem en gezegd dat ik zeker niet wil dat het contract ingaat. Ik kreeg een standaard mail terug waarin stond dat ik moest wachten op het pakket en het dan retour terug moest sturen, hoe kan dat als ik nu nog steeds geen pakket heb ontvangen???!!!

Ik wil dat het contract van 3 maanden, waarbij elke maand automatisch 59,95 euro van mijn bankrekening wordt afgeschreven, niet ingaat. Ook wil ik dat ze mij als klant uit het bestand halen en dat ik mijn verzendkosten terug krijg voor het pakket dat ik nooit heb ontvangen.

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw de Ligny,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen u zo snel mogelijk beantwoorden.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?