Klacht Lemon Power Patch: aanmaning tot betaling

ingrid

ik heb op de site van lemon power patch een proefpakket afslankpleisters besteld en deze ook ontvangen. Daarop ontving ik weer een aantal pakketjes met deze pleisters en zag tot mijn stomme verbazing dat er maandelijks een bedrag van 59,95 werd afgeschreven. Ik heb twee betalingen kunnen storneren.
Nu krijg ik echter een aanmaning van een incassobureau dat ik verzuimd heb te betalen.
Kreeg een mail van het bedrijf dat ik aan het pakket vast zat omdat ik niet tijdig de proefmonsters had retour gestuurd. Zes dagen later krijg ik weer een rekening van €59.95 via mail of ik die wilde betalen dan kon het pakket verzonden worden.
Net onder de knop BETALEN staat de volgende tekst:
Als u het Lemon Power Patch pakket niet meer wenst te ontvangen, kunt u deze email als niet verzonden beschouwen en hoeft u verder geen actie te ondernemen.

Toen heb wel alles goed doorgelezen en dus geen actie ondernomen omdat ik het pakket niet meer wens te ontvangen! Lijkt mij duidelijk.

Ik wil dat de incasso ingetrokken wordt. Ik ben dit bedrijf géén geld schuldig!

Lemon Power Patch is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?