Opgelost door Lemon Power Patch: Annulering binnen 12 uur onmogelijk bij Lemon Power Patch
Details
Klacht
Gisterenavond op 3 december heb ik bestelling geplaatst voor een proefpakket Lemon Power Patch. Op uw site werd aangegeven dat er nog 2 pakketten beschikbaar waren. De bevestiging van de bestelling ontving ik om 23:46 uur via een e-mail. Na opnieuw bestudering van de voorwaarden op donderdagochtend heb ik geprobeerd de bestelling te annuleren. Ik heb een e-mail gestuurd en heb zelfs op 4 december rond 09:30 uur gebeld met de klantenservice. De bestelling kon niet meer worden geannuleerd omdat deze al verwerkt was. Fysiek zal het pakketje nog in hun bedrijfsruimte aanwezig moeten zijn geweest. Ik heb vermeld dat ik idd de voorwaarden op 3 december 's avonds niet helemaal goed had gelezen maar binnen 12 uur moet het dan toch wel mogelijk zijn deze te annuleren. Ik ben werkzoekende en dan is € 179,85 in 3 maanden erg veel geld voor mij. Ik ben tot deze actie gekomen omdat op internet veel klachten te lezen zijn over uw bedrijf.Gewenste oplossing
Een klantvriendelijke oplossing als ik op 2 manieren (per e-mail en telefonisch) heb aangegeven dat ik van de bestelling af wil.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.