Opgelost door Lemon Power Patch: Annulering binnen 12 uur onmogelijk bij Lemon Power Patch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86903
Gebruiker
PeterJMB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisterenavond op 3 december heb ik bestelling geplaatst voor een proefpakket Lemon Power Patch. Op uw site werd aangegeven dat er nog 2 pakketten beschikbaar waren. De bevestiging van de bestelling ontving ik om 23:46 uur via een e-mail. Na opnieuw bestudering van de voorwaarden op donderdagochtend heb ik geprobeerd de bestelling te annuleren. Ik heb een e-mail gestuurd en heb zelfs op 4 december rond 09:30 uur gebeld met de klantenservice. De bestelling kon niet meer worden geannuleerd omdat deze al verwerkt was. Fysiek zal het pakketje nog in hun bedrijfsruimte aanwezig moeten zijn geweest. Ik heb vermeld dat ik idd de voorwaarden op 3 december 's avonds niet helemaal goed had gelezen maar binnen 12 uur moet het dan toch wel mogelijk zijn deze te annuleren. Ik ben werkzoekende en dan is € 179,85 in 3 maanden erg veel geld voor mij. Ik ben tot deze actie gekomen omdat op internet veel klachten te lezen zijn over uw bedrijf.

Gewenste oplossing

Een klantvriendelijke oplossing als ik op 2 manieren (per e-mail en telefonisch) heb aangegeven dat ik van de bestelling af wil.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Geachte,Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Lemon Power Patch

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen