Opgelost door Lemon Power Patch: BETALING VOOR GRATIS PRODUCT LEMON POWER PATCH

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79221
Gebruiker
Spaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een GRATIS proefverpakking van Lemon Power Patch besteld. Alleen de verzendkosten hoefde ik te betalen ( E 6,95). Door , stress, werkdrukte, ziektes in de familie e.a. heb ik zowel de 1e (gratis) als de 2e dure zending nog niet goed bekeken en heb ik niet gelezen dat ik opeens vast zit aan nog 2 vervolgzendingen à E 59,95. Volgens mij mag dit niet en moet dit gecommuniceerd worden alvorens het proefpakket wordt aangevraagd. Het is dat ik gisteravond even mijn bij- en afschrijvingen van de bank controleerde en ik de afschrijving van E 59,95 tegenkwam. Ik heb de 2 bestellingen erbij gepakt en vervolgens pas gelezen dat ik vast zit aan 3 naleveringen à E 59,95 waar ik NOOIT om heb gevraagd. Bij aankoop van de proefverpakking staat nergens dat je aan een abonnement vast zit. Dat krijg je dus pas te zien na levering van de proefverpakking. Via de mail heb ik contact op genomen met de klantenservice en kreeg ik vandaag een mail dat ik vast zit aan de overige 2 vervolgzendingen.

De oplossing

Definitieve verwijdering uit het klantenbestand van Lemon Power patch en GEEN 2e en 3e vervolgzendingen meer. Ik laat het dan bij de 1x E 59,95 die al heb betaald, maar ik wil GEEN vervolgzendingen. meer. En dat vind ik nog heel schappelijk van mezelf. Ik vind het een zeer misleidende actie en gezien het aantal reacties (108) op deze site zijn meer mensen misleid. En dan heb je nog de mensen die misleid zijn, maar geen actie ondernemen door op deze site de klacht te melden. Ik ga er vanuit dat we er op deze manier uitkomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Goedemorgen,
    We gaan vandaag contact met u opnmeen i.v.m. hiernaast staande informatie. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon power patch
  2. Auteur
    Spaar
    Datum
    Ik zal geen 2e en 3e zending meer ontvangen. Dat is wat ik heb voorgesteld en wat nu afgesproken is. Blijf ik het een minne manier van verkopen vinden. Het betekent wat mij betreft dat ik nooit meer zal reageren op dit soort acties van wie of wat dan ook. Ik heb mijn lesje geleerd!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen