Opgelost door Lemon Power Patch: Dreiging met incassokantoor en kosten

Maggie

Ook ik ben erin getuimeld door een proefmonster "gratis" te bestellen. Kort na aflevering ben ik met vakantie gegaan en bij terugkomst was er 59,95 euro van mijn rekening afgeschreven. Dit heb ik laten storneren en het zgn. proefmonster teruggestuurd. Kort erop kwam er een mail dat ik toch verplicht was te betalen maar dat zij vervolgzendingen "uit coulance" zouden stopzetten. Ik heb te kennen gegeven het hiermee niet eens te zijn en nu gaan zij dreigen met incassokosten etc. etc. Pure misleidende advertenties en dan op deze manier proberen mensen te duperen.

Ik wens bij deze firma uitgeschreven te worden en nooit meer iets van hen te horen. Schriftelijke bevestiging dat de vordering wordt ingetrokken.

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Weaver,Wij hebben een email gestuurd over deze kwestie.Met vriendelijke groet,
    Maggie
    Die email was dat ik binnen 7 dagen moet betalen omdat er anders incassokosten worden berekend, daar gaat mijn klacht juist over. Ik wil gewoon dat die vordering wordt ingetrokken wegens misleiding.
    Lemon Power Patch
    Geachte heer/mevrouw Weaver,Het is voor u afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Maggie
    Ik stel het zeer op prijs dat u de vordering heeft ingetrokken.

Maggie

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?