Opgelost door Lemon Power Patch: gratis proefpakket : klacht lemon power patch

Gabykrifa

Half mei heb ik via facebook een zogenaamd "gratis proefpakket" aangevraagd. Alleen de verzendkosten à €6,95 kwamen voor mijn rekening. Pakket binnengekregen en niet verder gekeken naar wat er in de brief stond. Het was immers toch maar een "gratis" proefpakket. Totdat 2 weken later €59,95 was afgeschreven. Na wat zoeken kwam ik erachter dat dit van Lemon Power Patch was of te wel "Wise men media" en dat ik vast zat aan een abonnement van nog eens 3 vervolgzendingen à €59,99. Ik heb contact opgenomen met Lemon Power Patch en de receptioniste zei dat ze een "uitzondering" wilde maken en dat ik alleen de eerste €59,95 hoefde te betalen en dat de volgende zendingen geannuleerd konden worden. Dit is echter geen uitzondering, alle klachten melden dit. Ik heb de betaling laten storneren en kreeg meteen een mail met dezelfde mededeling dat als ik zou betalen de overige zendingen geannuleerd werden. Toch makkelijk verdienen zo?

Ik wens die 59,95 (2 keer, voor 2 proefpakketjes) niet te betalen omdat ik die 6,95 (ook 2 keer) al betaald heb! En ook zeker geen contract. Ik vraag me af in hoeverre het bedrijf hiermee verder kan gaan zonder dat ze gestopt worden. Teveel dezelfde klachten en ze proberen allemaal op dezelfde manier het geld te krijgen

Lemon Power Patch
    Geachte meneer / mevrouw Krifa,
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.Heeft u liever direct contact met een van onze medewerkers dan kunt u ons bereiken op nummer: 085-4000460
    Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Lemon Power Patch
    Gabykrifa
    ik ben vandaag netjes gebeld en alles is stop gezet en ik zit ook nergens aan vast. Bedankt voor deze oplossing. De marketing hierachter is niet goed bezig....

Gabykrifa

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?