Opgelost door Lemon Power Patch: Incasso brief Lemon Power Patch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104556
Gebruiker
Iij
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Augustus 2014 heb ik via facebook een zogenaamd "gratis proefpakket" aangevraagd. Alleen de verzendkosten à €6,95 kwamen voor mijn rekening. Pakket binnengekregen en niet verder gekeken. Totdat er €59,95 was afgeschreven van mijn rekening. Na wat zoeken kwam ik erachter dat dit van Lemon Power Patch was. Dit heb ik laten storneren en het zgn. proefmonster aangetekend retour gestuurd.
Kreeg een mail van het bedrijf dat ik aan het pakket vast zat omdat ik niet tijdig de proefmonsters had retour gestuurd. Zes dagen later krijg ik weer een rekening van €59.95 via mail of ik die wilde betalen dan kon het pakket verzonden worden.
Net onder de knop BETALEN staat de volgende tekst:
Als u het Lemon Power Patch pakket niet meer wenst te ontvangen, kunt u deze email als niet verzonden beschouwen en hoeft u verder geen actie te ondernemen.

Toen heb wel alles goed doorgelezen en dus geen actie ondernomen omdat ik het pakket niet meer wens te ontvangen! Lijkt mij duidelijk.

De oplossing

Ik wil dat de incasso ingetrokken wordt. Ik ben dit bedrijf géén geld schuldig!

2 reacties

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
  2. Auteur
    Iij
    Datum
    Klacht is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen