Klacht Lemon Power Patch: incasso na stopzetting van contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103614
Gebruiker
Droog
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni 2014 via mail aangegeven na 3 maanden te stoppen met zendingen. Nu 28 maart 2015 ontving ik tot mijn verbazing een brief van incassoservices. Het gaat om maand 4 die verzonden zou zijn op 5 september 2014. Deze verzending heb ik gelijk op gereageerd dat dit niet klopte. Heb reactie gekregen hierop dat het inderdaad niet klopte en dat het abonnement stopgezet was en er geen zendingen meer zouden komen. Nu zegt het incassobureau dat ik had moeten reageren dat ik het pakket van 5 september 2014 niet ontvangen heb en dat het mijn probleem is. Dus ik zou moeten betalen voor een levering die ik niet heb ontvangen. Dit vind ik niet kloppen als ik de mail van lemonpowerpatch lees. Graag spoedig een reactie hierop.

De oplossing

Dat het onterecht is dat er een brief door incassobureau is gestuurd. En dat de zaak terug gedraaid wordt en dat er niets open staat.

3 reacties

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
  2. Auteur
    Droog
    Datum
    Er wordt gewoon gezegd dat ik moet betalen en terwijl ik niets ontvangen. Ik vind het een vreemde manier van afhandeling. Ga nooit in zee zou ik zeggen tegen andere mensen.
  3. Auteur
    Droog
    Datum
    Niet naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Droog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen