Klacht Lemon Power Patch: incasso na stopzetting van contract

Droog

Op 23 juni 2014 via mail aangegeven na 3 maanden te stoppen met zendingen. Nu 28 maart 2015 ontving ik tot mijn verbazing een brief van incassoservices. Het gaat om maand 4 die verzonden zou zijn op 5 september 2014. Deze verzending heb ik gelijk op gereageerd dat dit niet klopte. Heb reactie gekregen hierop dat het inderdaad niet klopte en dat het abonnement stopgezet was en er geen zendingen meer zouden komen. Nu zegt het incassobureau dat ik had moeten reageren dat ik het pakket van 5 september 2014 niet ontvangen heb en dat het mijn probleem is. Dus ik zou moeten betalen voor een levering die ik niet heb ontvangen. Dit vind ik niet kloppen als ik de mail van lemonpowerpatch lees. Graag spoedig een reactie hierop.

Dat het onterecht is dat er een brief door incassobureau is gestuurd. En dat de zaak terug gedraaid wordt en dat er niets open staat.

Lemon Power Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Droog
    Er wordt gewoon gezegd dat ik moet betalen en terwijl ik niets ontvangen. Ik vind het een vreemde manier van afhandeling. Ga nooit in zee zou ik zeggen tegen andere mensen.
    Droog
    Niet naar tevredenheid afgehandeld.

Droog

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?