Klacht Lemon Power Patch: Incassobureau ingeschakeld 1 jaar later terwijl je dacht dat alles afgehandeld was!

AlicevanGr.

In mei 2014 heb ik via facebook een zogenaamd "gratis proefpakket" aangevraagd. Alleen de verzendkosten à €6,95 kwamen voor mijn rekening. Pakket binnengekregen en niet verder gekeken ivm vakantie. Daardoor wilde ik het proefpakketje nog niet uitproberen maar op een later tijdstip als het beter met mij ging. Het ging immers om een proefpakket en ik ging ervan uit dat ik dit mocht uitproberen zodra het mij uitkwam.
Totdat ik een nieuwe pakket kreeg en er €59,95 was afgeschreven van mijn rekening. Na wat zoeken kwam ik erachter dat dit van Lemon Power Patch was. Dit bleek al de 2e afschrijving te zijn. Dit heb ik laten storneren en het zgn. proefmonster + vervolgzending aangetekend retour gestuurd.
Na wat heen en weer gemail werd mij toegezegd het contract eerder te ontbinden. Ik ben ervan uitgegaan dat hiermee alles opgelost was. Echter kreeg ik vorige week een brief van een incassobureau dat ik gesommeerd wordt om 119 euro te betalen! Dit ga ik niet doen.

Alles wordt teniet gedaan en ik wil niets meer van Lemon Power Patch horen en al helemaal niet van incassobureau's.

Lemon Power Patch is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AlicevanGr.
    Lemon Powerpatch reageert niet op mijn verzoeken en doet helemaal niets! Staan je ook slecht te woord terwijl je wilt oplossen.

AlicevanGr.

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?