Opgelost door Lemon Power Patch: Klacht Lemon power Patch

ilsebrianmai

Op internet zag ik een aanbieding waarbij ik lemon power patch voor 6,95 mocht proberen. Ik heb mijn gegevens achtergelaten en 6,95 overgemaakt. Vervolgens kreeg ik 5 dagen later een email dat het proefpakket onderweg was. Ik ben 2 weken op vakantie geweest en in die 2 weken zal ongetwijfeld het proefpakket zijn binnen gekomen. Nu was er 59,95 van mijn rekening afgeschreven maar ik kon nergens vinden wat voor bedrijf het was. Ook het bedrijf wat ik via google kon vinden zei dat hun het niet hadden geïncasseerd. Dus ik heb het bedrag gestorneerd. Nu kreeg ik via de email een email van Lemon Power Patch dat als ik het binnen 14 dagen niet alsnog overmaak er administratie en incasso kosten bij komen. En dat ik moet betalen om te voorkomen dat het bedrag nog 3x voor een volgende zending van mijn rekening geschreven wordt. Als ik dit van te voren wist had ik dit nooit besteld. Ik heb telefonisch contact gehad met lemon power patch en werd heel onvriendelijk benaderd en niet geholpen.

Ik zou graag het proefpakket retour zenden en dus geen 59,95 betalen. En ik wil graag het contract wat er volgens het bedrijf is ontbonden wordt

. Ik dacht namelijk gewoon een proefpakket te bestellen die ik 14 dagen mocht gebruiken. Ik heb dus ook niet de elle lange algemene voorwaarden doorgelezen want ik was me er niet van bewust dat ik een contract aanging. Ik vind het misleiding.

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Goudriaan,
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.
    Heeft u liever direct contact met een van onze medewerkers dan kunt u ons bereiken op nummer: 085-4000460
    ilsebrianmai
    Mijn abonnement is per direct beëindigd

ilsebrianmai

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?