Opgelost door Lemon Power Patch: Misleidende reclame op facebook, gratis proefpakket.

Yolande

Via facebook reclame van een gratis proefpakket alleen te betalen de verzendkosten. Wanneer je denkt kan ik wel proberen voor dat geld, besef je niet dat je voor je het weet vast zit aan 3 zendingen van 60 euro. Het proefpakket krijg je verzendkosten afgeschreven en voor je het weet krijg je de tweede zending binnen waarvoor je akkoord ben gegaan je moet 60 euro betalen en dan volgen er nog twee zendingen. Niet binnen 14 dgn gereageerd na toe zending proefpakket zeggen ze dan , maar je reageert op ee gratis proefpakket daar lokken ze je mee ........ en voor je het weet zit je aan een duur product vast............te laat bewust van de actie voorwaarden want die worden in eerste instantie niet gemeld .

Gewenst oplossing Ik wil van verdere toezendingen af en samen aan een compensatie komen. Hierbij moet ik wel melden dat er iets mis gegaan is in het zenden van een eerdere klacht op 26 sept 2014 en inmiddels heb ik contact gehad met het bedrijf en we tot een overeenstemming zijn gekomen.

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Stap,Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Lemon Power Patch
    Yolande
    Snel telefonisch contact van desbetreffend bedrijf, wat in eerste instantie niet lukte bij de klantenservice lukte wel nadat het bedrijf mij zelf gebeld heeft.

Yolande

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?