Ik heb van Lemon Power Patch schriftelijk de toezegging ontvangen dat ik de aanmaning van Van Hoek en Partners als niet verzonden kon beschouwen. Echter, ik had dit reeds enkele dagen eerder al (onder bezwaar) betaald, mede door de incassoverhoging. Ik heb dit alles aan beide partijen , met onderbouwing van ontvangen mailing, laten weten. Lemon Power patch schuift de terugbetaling, mede door de betaalde incassoverhoging, naar het hoofdkantoor door. De registratie bij van Hoek en Partners kan niet worden opgeheven omdat Lemon Power Patch geen inzicht heeft gegeven van mijn status/registratie binnen hun administratie. Van Hoek en Partners wil graag door Lemon Power Patch schriftelijk geïnformeerd worden over mijn status en de gedane betaling. Dan pas kunnen ze iets aan mijn status binnen hun administratie aanpassen om mij verder te kunnen helpen met de afhandeling van de terugbetaling.
De oplossing
IK zou graag willen dat Lemon Power Patch mijn status doorstuurt aan van Hoek en Partners en mijn €159 zo spoedig mogelijk terugstort op mijn rekening.
7 reacties
Auteur
Lemon Power Patch
Datum
Goedemorgen,
We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Lemon Power Patch
Auteur
Jacky
Datum
Ruim een week geleden gaf Lemon Power Patch aan dezelfde dag contact met me op te zullen nemen. Tot op dit moment 12/6 heb ik nog niks van deze onderneming vernomen.
Auteur
Lemon Power Patch
Datum
Goedemiddag,
We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Lemon Power Patch
Auteur
Jacky
Datum
Tot twee maal toe heeft Lemon Power Patch inderdaad aangegeven dat ze contact met me zouden opnemen. Hierbij werd niet vermeld op welke wijze ze dit zouden doen. Ik heb tot op heden van Lemon Power patch niks vernomen. Ik wacht nog steeds op de teruggave van mijn geld. IK HEB WEINIG VERTROUWEN MEER OVER DE AFLOOP EN DE GEDANE BELOFTES VAN LEMON POWER PATCH?
Auteur
Jacky
Datum
Tot twee maal toe heeft Lemon Power Patch inderdaad aangegeven dat ze contact met me zouden opnemen. Hierbij werd niet vermeld op welke wijze ze dit zouden doen. Ik heb tot op heden van Lemon Power patch niks vernomen. Ik wacht nog steeds op de teruggave van mijn geld. IK HEB WEINIG VERTROUWEN MEER OVER DE AFLOOP EN DE GEDANE BELOFTES VAN LEMON POWER PATCH?
Auteur
Lemon Power Patch
Datum
Geachte mevrouw Laagland,
We gaan u vandaag een email sturen i.v.m. uw klacht.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Lemon Power Patch
Auteur
Jacky
Datum
Ik bied mijn verontschuldiging aan Lemon Power Patch aan. Ik heb me geconcentreerd op de verhandeling op Klachten kompas waaruit mij niet duidelijk bleek hoe en wanneer de restitutie van €159 zou plaats vinden. Ik heb verzuimd de bankafschriften te controleren. Het is dik voorelkaar en ik dank Lemon Power patch voor de keurige afhandeling.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Jacky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.