Opgelost door Lemon Power Patch: Nog geen 'Proefpakket' ontvangen!

jaliciaa

Ook ik heb een ' Gratis Proefpakket' van Lemon Power Patch besteld.
Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen, waardoor ik ben gaan lezen op het internet. Tot mijn schrik veel negatieve verhalen. Dat als je het proefpakket niet binnen een bepaalde tijd terug stuurt, je 3 maal een zending van 59,95 p.s. toegestuurd krijgt.
Ik heb geen interesse meer in het product, en wens ook geen 'Gratis Proefpakket' te ontvangen als deze nog niet onderweg is. Jullie mogen deze dan annuleren.
Verder heb ik ook nog geen mail ontvangen met wat voor gegevens dan ook!

Annuleren van de proefzending aangezien ik geen interesse meer heb, en het anders sowieso terug ga sturen!
Mocht het proefpakket toch worden verzonden, zal ik deze direct terugsturen. Dan wens ik een mail van jullie dat het proces word gestopt en er geen bedragen worden afgeschreven.
Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming - ook geen mondelinge toestemming - welke nodig is om een overeenkomst tot stand te doen komen, beschouw ik het door u toestuurde proefpakket als ongevraagd!

Viola Jurrius

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Jurrius, Wij zullen vandaag contact met u opnemen om uw klacht af te handelen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Ze hebben me gebeld.
    Ik was niet bekend in het systeem (dus eigenlijk voor mij voordelig), en ze kon me niet vinden. Ze verwacht niet dat ik het nog in de bus krijg, mocht dat wel het geval zijn mag ik nog even terug bellen en dan zal ze het alsnog annuleren. Voor nu tevreden.

jaliciaa

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?