Opgelost door Lemon Power Patch: nog niets ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70292
Gebruiker
K
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb tien dagen geleden besteld, maar nog niets ontvangen. Zoals is afgesproken wel 6,95 betaald. Ook geprobeerd te bellen, maar krijg geen contact. Heb ze een mail gestuurd, want als ik niets ontvang kan ik ook niets binnen 14 dagen retourneren. Hopelijk krijg ik via deze weg wel contact met ze.

De oplossing

Door alles wat ik lees, begin in mijn vertrouwen in dit product te verliezen . Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk het product krijg, dan kan ik het uitproberen. En als ik het wil retourneren dat ik dan gelijk een ontvangstbevestiging krijg zodat het is afgehandeld. Zoals in de voorwaarden staat vermeldt. En niet dat er 3 x over 59,95 af wordt geschreven etc.

3 reacties

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Geachte meneer / mevrouw de Greef, We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen. Heeft u liever direct contact met een van onze medewerkers dan kunt u ons bereiken op nummer: 085-4000030
    Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet, Lemon Power Patch
  2. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Kunt u ook uw emailadres nog doorgeven zodat we onze administratie kunnen controleren.
  3. Auteur
    K
    Datum
    Ik heb dezelfde dag nog contact gehad met Lemon Power Patch. Ze hadden wel mijn betaalgegevens, maar geen zending gegevens. Deze heb ik doorgegeven en nu is het nog steeds wachten ( een week) op de zending. Ze hebben mij beloofd zo spoedig mogelijk op te sturen. Heb ik morgen nog niets in huis ga ik weer bellen. \ik heb nog wel vertrouwen en wil het product wel uitproberen, maar ik denk dat er beter gecommuniceerd moet worden met gegevens. Wel betaald nog steeds geen zending

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen